wtorek, 24 stycznia 2017

Uzależnienie od komórki.



Jakiś czas temu zauważyłam u siebie uzależnienie od telefonu. Czuję się jakoś nieswojo, jak go nie mam przy sobie. Nie mogę nic wtedy sprawdzić ani być na bieżąco z informacjami. Dla mnie internetowego maniaka to nie jest zbyt komfortowa sytuacja. Długo nad tym myślałam, ale postanowiłam kupić powerbanka, który nie zależnie od miejsca, w którym się aktualnie znajduję, naładuje mi telefon.
Nie muszę się martwić o kontakt, kiedy jestem na kawie z koleżanką, a muszę coś szybko sprawdzić. Chcę kupić sobie jak najlepszy model tego nowatorskiego sprzętu, więc przeszukałam portale i popytałam znajomych. Polecają mi wszyscy ten poradnik http://gogeek.pl/jaki-powerbank/ moim zdaniem to dobry wybór, bo odpowiada na moje wszystkie pytania. Zobaczcie sami, bo warto! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz